Subject: Kooskõlastuse taotlus Elektrilevi projektile Liitumine kindlaksmääratud piirkonnas madalpingel, Metsa tee 1 Madise küla Lääne-Harju vald Harju maakond. LC3394
From: Tõnis Kuusk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 16:33:24 +0200

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks Elektrilevi projekti: Liitumine kindlaksmääratud
piirkonnas madalpingel,  Metsa tee 1 Madise küla Lääne-Harju vald Harju
maakond. LC3394

Manuses on allkirjastatult:

*	Asendiplaan
*	11199 Põllküla-Madise teega ristumise vertikaaljoonis
*	Seletuskiri
*	Kasutusalaplaan

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.